Kernwaarden

Sensitiviteit

Wij houden rekening met de gevoeligheden van zowel kandidaat als organisatie. Niet elke kandidaat past bij elke organisatie en visa versa. Op deze manier streven wij naar om tot een ultieme match te komen.

Persoonlijk

Ondanks de toenemende mate van op een digitale manier contact te leggen, zijn wij een voorstander van een persoonlijk gesprek met zowel organisaties als kandidaten. Zowel een kandidaat als een organisatie zal een eigen karakter hebben, het essentieel om buiten een selectie op basis harde criteria ook de zachte criteria niet uit het oog te verliezen.

Resultaatgericht

Bij ons staat het plaatsen van grote groepen mensen niet centraal, het gaat bij ons meer over hoe kunnen wij waarde toevoegen aan zowel organisaties en kandidaten. Wij houden ervan om  gewaardeerd door een organisatie wanneer een kandidaat echt waarde toevoegt. In deze situatie wordt de druk bij een kandidaat weggehaald en zal er altijd transpiratie zijn voor zowel organisatie, kandidaat als bureau met als doelstelling  een duurzame, vruchtbare samenwerking.

Inspirerend

Door onze vernieuwende manier van denken, willen wij zowel organisaties als kandidaten inspireren anders te laten  kijken naar wat het vervullen van een positie of het vinden van een baan.

Nieuwe manier van denken

Wij willen een jong, fris een inspirerend bureau zijn en blijven wat zich door vernieuwende ideeën blijft onderscheiden met de rest van de markt.

Generositeit

Een gezonde dosis generositeit is ons niet vreemd. Wij geloven niet in Markgetting, maar in Markgiving. Zorgen wij goed voor uw organisatie of u carrière door het feit dat wij de verbindende schakel zijn in het geheel, gaan wij ervan uit dat u goed voor ons zorgt.